KLANTENSERVICE BRUNA VELDHOVEN
Op deze pagina vindt je alle belangrijke informatie over het bestellen, betalen en het verzenden van je bestelling. Heb je een vraag en het antwoord staat hier niet bij? Stuur dan een e-mail met je vraag naar bruna0658@brunawinkel.nl. Wij reageren hier zo snel mogelijk op.
Prijzen
Alle prijzen zijn inclusief BTW.
Order plaatsen
Je plaatst snel en eenvoudig je order op brunaveldhoven.nl. Vul het bestelformulier in en haal je bestelling op in de winkel.
Verzendkosten
- Afhalen in de winkel aan de Pleintjes 80 in Veldhoven is GRATIS.
Betaling
Betalen kan bij het afhalen in de winkel
Ophalen in onze winkel in Veldhoven
Heb je gekozen voor afhalen in de winkel, dan wordt de bestelling direct in behandeling genomen en ontvang je een bericht zodra je bestelling klaarligt om op te halen
Je bestelling ligt dan klaar in onze winkel aan de Pleintjes 80, 5501 EB Veldhoven. Zo bespaar je verzendkosten en kun je je bestelling snel in ontvangst nemen.
Garantie
Op alle producten is de wettelijke garantie van toepassing is. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Heeft u hierover vragen neemt u dan gerust contact op met ons.
Ruilen
Heb je iets gekocht in onze winkel en wil je dat ruilen? Dat kan als je een kassabon hebt. Kom hiervoor langs in de winkel en vraag naar de voorwaarden, enkele artikelen zijn uitgesloten van ruiling, zoals cadeaukaarten/e-vouchers, speciale bestellingen en servicebalieartikelen.
Klachten
Indien u klachten heeft inzake de producten of de dienstverlening vernemen wij dit graag. Wij zullen u in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijk reactie geven op uw klacht. U kunt uw klacht bij voorkeur kenbaar maken via email: bruna0658@brunawinkel.nl. Voor bestellingen die geplaatst zijn via de landelijke website www.bruna.nl en bij u thuis zijn afgeleverd verwijzen wij u naar de klantenservice van Bruna Nederland: klantenservice@bruna.nl.
Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op.